Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Edit kon niet meer mehh...

Ohja dat dere spierpijn, vandaag aan m`n bootje gewerkt, die staat op de kant en wilde de onderkant in de anti-fouling zetten, veel te veel bukken XD. Toen maar wat andere klussies gedaan.

Training gister, hams/calfs
    Leg curl
    10x45
    10x52
    8x59
    8x59
    30x45 trough failure, rond de 15 ofzo werd de rom al minder, partials dus.

Stifflegged deadlft supersetted walking lunges
    DL: 3x10x40kg (vind het eng om zwaar te gaan met oog op je rug, het gaat toch om de stretch meer)
    Lunges: Walking tot failure met 2 10xkg dumbells (20kg dus)

Seated calf raise:
    2x10x45kg

Standing calf raise
    2x10x65kg
    80x25kg (soms wel even rust tussendoor van 5/10sec)

Comment

• Het gaat niet alleen daarom maar front squat is geen isolatie oefening maar een compound daarom snap ik deze uitspraak niet.

Originally posted by gain is pain
      meer andere spiergroepen erbij gaat betrekken dan nodig is

Comment

• Hoeveel Kool eiwit vet eet je per dag ongeveer?

Comment

• 29% eiwit 281 gram
          53% kh's 508 gram
          18% vet 78 gram

Originally posted by Tails View Post
          Het gaat niet alleen daarom maar front squat is geen isolatie oefening maar een compound daarom snap ik deze uitspraak niet.
          Oh ok.

Comment

• Gaat lekker zie ik keep it going
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Tnx ;d

Comment

• Lekker bezig dexie.

Comment

• Word eens serieus.
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                    als er een vraag wordt gesteld over 'hoe krijg ik grote benen' wordt er hier op dit forum door 95% van de leden beantwoord met: dan moet je squaten...

je wilt toch grote benen, maar wat heeft het dan voor nut om heel veel andere spiergroepen erbij te gaan betrekken? tuurlijk moet je af en toe wel squatten maar niet alles draait om de squat voor grote benen.

daarnaast train ik niet voor kracht, en het zou me een worst wezen of ik 200kg squat of 100kg, zolang ik maar grotere benen krijg.
                    Squats zijn belangrijk voor je coordinatie etc, maar idd je traint voor grotere en betere spieren als bber, of je dat nou met 100 of 200 kg doet, lekker belangrijk.
                    Niemand gaat je op het podiumvragen hoeveel je kan squaten.

Squat is maar een onderdeel, de bbers met goeie benen doen soms nooit squats maar legpresses of hacks en lunges etc.
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Lekker bezig dexie.
                      Thankjoe
                      Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Word eens serieus.
                      Ja ehh sorry, ik ga echt geen voedingsschema volgen

Comment

• Net voor de eerste keer gejunkt in iets van 10 dagen, raspatat gebakken in olijfoliefrituurvet ofzo, vlammetjes en een loempia met satesaus en mayo.... Voel me nu al schuldig, maar de kip zat nog in de vriezer (vergeten eruit te halen) dus maar met me ouders mee gegeten. Maar ik mag 1x p/w 1 maaltijd.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Net voor de eerste keer gejunkt in iets van 10 dagen, raspatat gebakken in olijfoliefrituurvet ofzo, vlammetjes en een loempia met satesaus en mayo.... Voel me nu al schuldig, maar de kip zat nog in de vriezer (vergeten eruit te halen) dus maar met me ouders mee gegeten. Maar ik mag 1x p/w 1 maaltijd.
                          Geen reden om je schuldig te voelen. We zijn jong, een maal in de week-10dagen is helemaal niet erg.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                            Net voor de eerste keer gejunkt in iets van 10 dagen, raspatat gebakken in olijfoliefrituurvet ofzo, vlammetjes en een loempia met satesaus en mayo.... Voel me nu al schuldig, maar de kip zat nog in de vriezer (vergeten eruit te halen) dus maar met me ouders mee gegeten. Maar ik mag 1x p/w 1 maaltijd.
                            Waarom voel je je schuldig? Met jouw lichaamsbouw/metabolisme is dat wel het laatste waar je je druk om hoort te maken. Nassen die handel.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                              Geen reden om je schuldig te voelen. We zijn jong, een maal in de week-10dagen is helemaal niet erg.
                              True, maar toch.
                              Originally posted by Jurvg View Post
                              Waarom voel je je schuldig? Met jouw lichaamsbouw/metabolisme is dat wel het laatste waar je je druk om hoort te maken. Nassen die handel.
                              Helaas valt dat dan wel weer tegen, mijn BF is ook rond de 15/17%...
                              Gelukkig niet gestegen terwijl ik zo hoog in kcal zit.

Het ergste is, het zit allemaal op me buik/torso, of naja niet alles, maar het meeste, en dan lovehandles/onderrug.

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=POcCk-w64Jk

Rompompom zometeen lekker tietjes kweken, vooral focus op MMC - spieren voelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X